محصولات

علم دوش (علم یونیکا)


علم دوش یونیکا یکی از انواع محبوب دوش‌های حمام است که در بسیاری از خانه‌ها دیده میشود. این نوع دوش دارای یک سر دوش تلفنی است که با شلنگ به شیر حمام متصل است. دوش تلفنی به‌ صورت ثابت روی پایه مخصوص نصب میشود؛ که میتوان آن را از پایه جدا کرد و به صورت دستی نیز استفاده کرد.

همانطور که میدانید، کی دبلیو سی بهترین برند برای خرید شیرآلات بوده و با کیفیت ترین محصولات را تولید میکند. کی دبلیو سی علاوه بر شیرآلات حمام توکار و روکار که با تنوع زیاد در رنگ و مدل در بازار هستند، محصول دیگری به نام علم یونیکا نیز تولید میکند.

علم یونیکا کی دبلیو سی (KWC Shower System) از محصولات پر فروش و محبوب این برند است. این محصول یک سیستم کامل برای حمام میباشد. اجزای علم دوش مدل یونیکا عموماً شامل :

- سر دوش ثابت

- سر دوش متحرک (تلفنی) و شلنگ آب

- لوله

- جا صابونی

- دایورتور (انتقال دهنده خروجی آب از سردوش ثابت به تلفنی و بلعکس)

میباشد که در تیپ های (مدل) مختلف موجود میباشند.

در تیپ های مختلف، مدل های اجزا متفاوت است. برای مثال در یک مدل ممکن است جا صابونیِ متصل به لوله حذف شده باشد؛ و یا در یک مدل علم دوش قابلیت گردش به دو طرف نداشته باشد.

علم دوش (علم یونیکا)

از مزایای علم دوش یونیکا کی دبلیو سی طراحی زیبا و متناسب با هر نوع دکوراسیونی بوده که این محصول را به انتخاب اول مشتریان برای حمام تبدیل کرده.

از دیگر مزایای علم یونیکا کی دبلیو سی میتوان به متریال درجه یک و مرغوب آن اشاره کرد. برند کی دبلیو سی به متریال مناسب و جنس خوب محصولات معروف است؛ و این قضیه باعث شده که مصرف کنندگان با خیال راحت انتخاب کنند.

قیمت علم یونیکا کی دبلیو سی

و در آخر میتوان به قیمت مقرون به صرفه این محصولات اشاره کرد. با توجه به ماندگاری و جنس عالی علم های دوش کی دبلیو سی، قیمت این محصولات بسیار مناسب میباشد.

همچنین، کی دبلیو سی مارکت با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، اطمینان خاطر مشتریان را در استفاده از محصولات خود افزایش می‌دهد. این خدمات شامل پشتیبانی فنی، تعمیرات ، تأمین قطعات یدکی و... می‌باشد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت محصولات کی دبلیو سی را خریداری کنند.

برای اطلاع از قیمت علم دوش کی دبلیو سی، با ما تماس بگیرید.

ما را دنبال کنید
دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 KWC Market, All Right Reserved